Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven garantie op onze producten en doen er uiteraard alles aan om deze in topconditie bij u te leveren. Toch kan het gebeuren dat er tijdens transport schade ontstaat of dat er zich een ander probleem voordoet waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan het product dat binnen twee jaar na levering aan het licht komt. Daarnaast kunt u aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek ontdekt of redelijkerwijs had moeten ontdekken, verzoeken wij u dit binnen een redelijke termijn aan ons te melden. Twee maanden geldt in ieder geval als een redelijke termijn, maar onder omstandigheden kan een langere periode ook acceptabel zijn.

Neemt u tijdig contact met ons op, dan zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging van het product. Let op: deze garantie geldt uitsluitend voor de producten zelf en niet voor de montage.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop en staan daarom altijd klaar om samen met u naar een passende oplossing te zoeken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kranen-shop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.